برای تشخیص ابتلا به کرونا این آزمایش ساده را انجام دهید

برای تشخیص ابتلا به کرونا این آزمایش ساده را انجام دهید

خبر

راه تشخیص کرونا

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، علائم عفونت ویروس کرونا در فرد مبتلا به این ویروس تا چند روز پنهان می‌ماند، اما برای تشخیص ابتلا به کرونا روش ساده‌ای وجود دارد که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

بر اساس جدیدترین گزارش‌هایی که توسط سازمان بهداشت جهانی منتشر شده است، دوران پنهان یا انکوباسیون ویروس کرونا قبل از مشاهده علائم آن می‌تواند حداکثر تا 28 روز باشد و هنگامی که بیمار به تب یا سرفه دچار نشود و به بیمارستان مراجعه نکند، در اغلب موارد ریه‌های فرد تا حدود 50 درصد فیبروزه می‌شوند و در این زمان نجات فرد بسیار سخت خواهد بود.

برای تشخیص ابتلا به کرونا این آزمایش ساده را انجام دهید

تشخیص ابتلا به کرونا با یک روش ساده

پزشکان برای تشخص ابتلا به کروناویروس روش ساده‌ای را به مردم توصیه می‌کنند که می‌توان آن را هر روز صبح انجام داد. برای انجام این کار هر روز صبح یک نفس عمیق بکشید و نفس خود را بیش از 10 ثانیه در ریه‌های خود حبس کنید. اگر نفستان را با موفقیت و بدون سرفه، خستگی، سفتی و ناراحتی نگه داشتید و بیرون داده‌اید، این آزمایش نشان می‌دهد که ریه‌های شما فیبروزه نشده و عفونتی وجود ندارد.

پزشکان ژاپنی نیز به مردم توصیه می‌کنند همواره دهان و گلوی خود را بررسی کنید تا مرطوب بوده و خشک نباشد. همچنین حداقل هر 15 دقیقه یک بار یک جرعه آب بنوشید؛ زیرا حتی اگر ویروس نیز در دهان شما وجود داشته باشد، آب یا سایر مایعات باعث می‌شوند ویروس به معده منتقل شده و اسید معده آنها را از بین خواهد برد. همچنین اگر به صورت منظم به بدن خود آب نرسانید، ویروس‌ها قادر خواهند بود به مویرگ‌های تنفسی نفوذ پیدا کرده و از آن به شش‌ها منتقل شوند که نتیجه آن بسیار خطرناک خواهد بود.

 

منبع: افتصاد برتر

 

 

__________________________________________________________

درباره لواسان بخوانید

شهر لواسان واقع در شمال شرق کلان شهر تهران و به عنوان نزدیکترین منطقه خوش آب و هوای ییلاقی به شهر تهران به حساب می آید. فاصله شهر لواسان نسبت به تهران حدود ۷ کیلومتر می باشد که در کمتر از ۱۵ دقیقه می توان به این شهر دسترسی داشت. ادامه مطلب

 

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *