مصرف روزانه تخم مرغ برای سلامتی مفید است !

مصرف روزانه تخم مرغ برای سلامتی مفید است !

خبر

مصرف روزانه تخم مرغ

تخم مرغ به دلیل ارزانی نسبی و مغذی بودن، بخش مهمی از وعده‌های غذایی ما را تشکیل می‌دهد و بسیاری از غذاهایی که هر روز مصرف می‌کنیم، به این ماده غذایی وابسته هستند. با این حال مدت‌هاست که محققان در مورد مصرف تخم مرغ با یکدیگر توافق ندارند و هنوز هم بسیاری از افراد به دلیل مشکلاتی که ممکن است برای سیستم قلب و عروق به وجود بیاورد، از مصرف بیش از اندازه این ماده غذایی خودداری می‌کنند.

 

تحقیقات در مورد مصرف

 دانشمندان دانشگاه مک مستر به تازگی تحقیق جدیدی در مورد میزان مصرف این ماده غذایی در هفته انجام داده‌اند که مورد بررسی قرار خواهیم داد.

محققان مک مستر اعلام کرده‌اند که با وجود جنجال‌های مربوط به مشکلات مصرف بیش از اندازه این ماده غذایی، خوردن یک عدد تخم مرغ در روز سلامتی کسی را به خطر نیاندازد.

مصرف روزانه تخم مرغ برای سلامتی مفید است !

این پژوهشگران با استفاده از اطلاعاتی که در تحقیقات قدیمی‌تر به دست آمده، به این نتیجه رسیده‌اند که حتی اگر مصرف کننده سابقه بیماری‌های قلبی عروقی و یا دیابت داشته باشد، مصرف یک عدد در روز احتمالا مشکلی برای او ایجاد نخواهد کرد.

از طرف دیگر در این تحقیق اظهار شده که هنوز رابطه مشخص و مستقیمی بین مصرف این ماده غذایی و افزایش کلسترول خون و یا سایر فاکتورهای دخیل در بیماری‌های قلبی پیدا نشده است.

 

 منبع : slashgear

 

 

__________________________________________________________

درباره لواسان بخوانید

شهر لواسان واقع در شمال شرق کلان شهر تهران و به عنوان نزدیکترین منطقه خوش آب و هوای ییلاقی به شهر تهران به حساب می آید. فاصله شهر لواسان نسبت به تهران حدود ۷ کیلومتر می باشد که در کمتر از ۱۵ دقیقه می توان به این شهر دسترسی داشت. ادامه مطلب

 

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *