ربات ballie

رباتBallie کمک شما در کارهای خانه

خبر مدیریت خانه

رباتBallie سامسونگ

رباتBallie یک ربات هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ است و آمده است تا به شما در کارهای خانه کمک کند. ballie نیازهای شما را می شناسد و به آن‌ها پاسخ میدهد. این ربات هوشمند غلتان می‌تواند مغز متفکر خانه‌های هوشمند باشد.

ربات ballie با استفاده از هوش مصنوعی خود به دنبال راه‌هایی برای بهبود کیفیت زندگی و تامین نیازهای اهالی خانه می‌گردد. همچنین برای حافظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران، استانداردهای سفت و سختی دارد.

رباتBallie کمک شما در کارهای خانه

این ربات کوچک با شکل توپ که از صاحب خانه پیروی می کند و به کارهای خانگی کمک می کند. تاکنون فقط یک مفهوم وجود دارد که می تواند به عنوان یک مانیتور خانه هوشمند، به عنوان یک دستیار ورزش یا به عنوان یک دوست برای حیوانات خانگی و کودکان خدمت کند. سامسونگ Ballie را به عنوان بخشی از نمایش خود در CES 2020 در لاس وگاس روی صحنه برد.

رباتBallie

در تیزر ویدیویی منتشر شده می‌بینیم که رباتBallie سامسونگ، پرده‌های هوشمند پنجره را کنار می‌زند و تلویزیون را برای سگ خانگی روشن می‌کند. در همین حال، ویدیویی را از حال و هوای حیوان برای صاحبش می‌فرستد. وقتی هم که چیزی روی زمین می‌ریزد، یک جاروی رباتیک را برای تمیزکاری فرامی‌خواند. همچنین به ادعای سامسونگ، اگر کسی در منزل زمین بیفتد و توان بلند شدن نداشته باشد، ربات با تماس تلفنی درخواست کمک می‌کند.

نام Ballie از نشان تجاری تازه‌ای می‌آید که سامسونگ اخیرا ثبت کرده است. کمپانی کره‌ای قصد دارد از این نام برای ربات‌هایی استفاده کند که کارکرد چند منظوره دارند؛ از جمله انجام  نظافت، وظایف آموزشی، امنیتی و کارهای روزمره!

 

 

__________________________________________________________

درباره لواسان بخوانید

شهر لواسان واقع در شمال شرق کلان شهر تهران و به عنوان نزدیکترین منطقه خوش آب و هوای ییلاقی به شهر تهران به حساب می آید. فاصله شهر لواسان نسبت به تهران حدود ۷ کیلومتر می باشد که در کمتر از ۱۵ دقیقه می توان به این شهر دسترسی داشت. ادامه مطلب

__________________________________________________________

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *