نیکنامده

نیکنامده

روستاهای لواسان بزرگ نیکنامده

روستای نیکنامده

نیکنامده یکی از روستاهای لواسان بزرگ بخش لواسانات است.

 

نیکنامده

 

این روستا در فاصله ۹ کیلومتری از شهر لواسان قرار دارد. نیکنام ده بعد از روستای برگ جهان می باشد. این روستا از نظر جمعیت بیشتر از دیگر روستاهای لواسان بزرگ می باشد.

لواسان

روستای نیکنام ده دارای آب و هوای خوش و عالی می باشد، مردم این روستا اغلب دارای خانه ای در این روستا و دیگری در تهران دارند که در فصل بهار و تابستان به علت خنکی هوا به نیکنام ده برمیگردند و روستا در این فصل دارای جمعیت بیشتری می باشد.

 

نیکنامده

نیکنامده

خانه های این روستا طی سال های اخیر به حالت ویلایی تغییر بافت داده است. باغات این روستا اغلب دارای درخت گیلاس و آلبالو و سیب می باشد. برای رفتن به این روستا می توان از مسیر لواسان، برگ جهان استفاده کرد و یا از مسیر تهران اتوبان بابائی به سمت رودهن مسیر جاجرود سد لتیان و در انتها روستای نیکنام ده را طی کرد.

اشتراک گذاری این مطلب

4 پاسخ در “نیکنامده

  1. چرند پرند نوشتی از نظر جمعیت . روستای لواسان بزرگ از قدیم دارای امکانات دولتی شاهنشاهی و محلات بیشتری بوده و همچنین از بعد جغرافیایی نیز بزرگ . همینطور تاثیر سیاسی این روستا بر روستاهای دیگر همچنان مشهود است . این خود دلیل بر جمعیت بالا بوده است وجود شناسنامه هایی چون مسجدامام حسن عسکری ‘ قلعه ی تاریخی درخت ۱۰۰۰ ساله و ده ها مورد ثبت شده ی دیگر نشان از غالبیت جمعیت داشته و دارد چطور به خود اجازه میدهید روستایی که دیم گندم داشته را به کذب معرفی میکنید . کذول اباد از اسم قدیمش پیدا بود و رعیت بودن مردمش کاملا مشهود . لطفا تحقیق کنید بعد مطلب بزنید

    1. دوست عزیز ما از نظرات شما استقبال میکنیم
      و خوشحال میشیم با اطلاعاتتون به کامل کردن متن اقدام کنیم
      مطالبی کامل تهیه کنید و برای ما ایمیل کنید یا در تلگرام لواسان هوم ارسال کنید تا نوشته را بروزرسانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *