سیل در لواسان و رودبارقصران

سیل در لواسان و رودبارقصران

خبر

وقوع سیل در توک مزرعه لواسان و رودک رودبار قصران

طی بارندگی شدید در ساعت 14 روز چهارشنبه تاریخ 1397/3/2 در منطقه لواسانات و رودبار قصران سیل شدیدی در محله توک مزرعه لواسان و همچنین محله رودک رودبار قصران به وقوع پیوست.

 

سیل لواسان

سیل به قدری شدید بود که در لواسان کوه ورجین را شسته و خاک و سنگ را به صورت گل و لای از بالای لواسان و از محله توک مزرعه به بلوار امام لواسان آورد. ارتفاع گل و لای به نیم متر میرسد.

طی سیل اخیر خسارات زیادی به اهالی منطقه وارد شد، قدرت سیل به گونه ای بود که ماشین های پارک شده در کنار خیابان را با خود به پایین حمل کرده و خسارت بسیاری آورد.

دلیل این سیل به غیر از شدید بودن باران ساخت و سازهای گسترده بر روی دامنه کوه و از بین بردن آب کش زمین و هدایت تمام آب های محله به یک خیابان می توان اشاره کرد.

 

عکس و ویدئو هایی از سیل لواسان

عکس های سیل توک مزرعه لواسان

 

ویدئوهای سیل توک مزرعه لواسان

 

سیل رودک رودبارقصران

در رودبار قصران در محله رودک هم سیل شدید و گسترده تر از لواسان به وقوع پیوست به گونه ای که کوه رانش داشته، چند تا از رستوران های لب رودخانه ناپدید و رودخانه بسته شده و آب رودخانه به جاده آمد و جاده بسته شد. در پایین ویدئوهای این صحنه های دل خراش گذاشته شده است.

خبر ها حاکی از ناپدید شدن و کشته شدن چند تن از مردم است.

دلیل این سیل هم به ساخت و ساز بی رویه رستوران ها و خانه ها لب رودخانه می توان اشاره کرد که با تخریب آنها رودخانه بسته شده و آب ها به بیرون هدایت شده و باعث تخریب جاده شده است.

 

عکس و ویدئو هایی از سیل رودک رودبارقصران

سیل در لواسان و رودبارقصران

 

ویدئوهای سیل رودک

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *